Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
+8
gulh
Gülarə
elvira elvin
Şəfa
xan poladlı
Gulten
naringul
Admin
12 posters
- ayten haciyeva
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 21/01/15
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
Ç.a. Mar. 10, 2015 11:20 pm
mene deyinde suallari gormey ucun neye daxil olursuz
- elvan
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 11/12/14
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
C.a. Dek. 11, 2014 12:54 am
suallari niye oxuya bilmirem
- sama
- İsmarıc sayı : 4
Xal : 4
Kayıt tarihi : 20/03/14
ana dili ve riyaziyyatdanda suallari yazardiz zehmet olmasa ibtidai sinif imtahani ucun
C. Mar. 21, 2014 6:27 pm
emine yazıb:Sualları necə görmək olur? Tapa bilmirəmAdmin yazıb:Keçən imtahanlarda bu tipli suallar düşdüyündən məhz biz də belə testlər tərtib etmişik. Lakin bu o demək deyil ki, imtahanda 100% bu suallar düşəcək. Forumumuzda iştirak etdiyiniz üçün təşəkkürlər və işə qəbul imtahanında uğurlar...
Fənlər üzrə suallar görmək istəyirəm(riyaziyyat)
- emine
- İsmarıc sayı : 3
Xal : 5
Kayıt tarihi : 29/05/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
B. Mar. 16, 2014 4:14 pm
Sualları necə görmək olur? Tapa bilmirəmAdmin yazıb:Keçən imtahanlarda bu tipli suallar düşdüyündən məhz biz də belə testlər tərtib etmişik. Lakin bu o demək deyil ki, imtahanda 100% bu suallar düşəcək. Forumumuzda iştirak etdiyiniz üçün təşəkkürlər və işə qəbul imtahanında uğurlar...
Fənlər üzrə suallar görmək istəyirəm(riyaziyyat)
- emine
- İsmarıc sayı : 3
Xal : 5
Kayıt tarihi : 29/05/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
B. Mar. 16, 2014 4:12 pm
Sualları necə görmək olur? Tapa bilmirəmAdmin yazıb:Keçən imtahanlarda bu tipli suallar düşdüyündən məhz biz də belə testlər tərtib etmişik. Lakin bu o demək deyil ki, imtahanda 100% bu suallar düşəcək. Forumumuzda iştirak etdiyiniz üçün təşəkkürlər və işə qəbul imtahanında uğurlar...
- gulh
- İsmarıc sayı : 8
Xal : 10
Kayıt tarihi : 29/10/13
siz 35 riyaziyyat ve 5 kuriklum imtahan vrcksiniz
Çər. Yan. 15, 2014 12:45 am
Şəfa yazıb:Salam. Mən bu foruma yeni üzv olmuşam. O üzdən suallarım çoxdu biraz. Mənim ixtisasım riyaziyyatdı. İnşallah bu il imtahan vermək istəyirəm. Mən nədən imtahan verməliyəm, kurrikulumdan ancaq ibtidai sinif müəllimləri imtahan verməlidi yoxsa bütün ixtisas müəllimləri? Yəni nədən imtahan verəcəm mən? Öncədn təşəkkür edirəm. Çox saq olun.
- Gülarə
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 19/07/13
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Bakı
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
C. İyul 19, 2013 11:25 am
Bu ilki imtahanda keçid balı ne qederdir İbtidai üçün?
- elvira elvin
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 19/06/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
B.e. İyun 24, 2013 4:07 pm
Bagislayin imtahan suallarina haradan baxmisiz???????xan poladlı yazıb:imtahana bu tipli suallar dusecekse o qeder de cetin deyil
- Şəfa
- İsmarıc sayı : 3
Xal : 3
Kayıt tarihi : 28/03/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
C.a. Mar. 28, 2013 12:00 pm
Salam. Mən bu foruma yeni üzv olmuşam. O üzdən suallarım çoxdu biraz. Mənim ixtisasım riyaziyyatdı. İnşallah bu il imtahan vermək istəyirəm. Mən nədən imtahan verməliyəm, kurrikulumdan ancaq ibtidai sinif müəllimləri imtahan verməlidi yoxsa bütün ixtisas müəllimləri? Yəni nədən imtahan verəcəm mən? Öncədn təşəkkür edirəm. Çox saq olun.
- xan poladlı
- İsmarıc sayı : 5
Xal : 5
Kayıt tarihi : 07/08/12
xan polad
Çər. Avq. 08, 2012 7:52 pm
imtahana bu tipli suallar dusecekse o qeder de cetin deyil
- AdminAdmin
- İsmarıc sayı : 186
Xal : 308
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 42
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
Re
Ş. İyul 28, 2012 3:55 pm
Keçən imtahanlarda bu tipli suallar düşdüyündən məhz biz də belə testlər tərtib etmişik. Lakin bu o demək deyil ki, imtahanda 100% bu suallar düşəcək. Forumumuzda iştirak etdiyiniz üçün təşəkkürlər və işə qəbul imtahanında uğurlar...
- Gulten
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 28/07/12
Təşəkkürrlər admin
Ş. İyul 28, 2012 2:54 pm
muellimlik ucun imtahan verecem,vaxta cox az qalib.bu testler bizim koməyimə çox çatır.Lakin bilmək istəyirəm bu testləri əvvəlki imtahanlardan yararlanaraq yazmisiniz yoxsa ozunuz tərtib etmisiniz.Yəni demək istəyirəm imtahanda metodika ile bagli suallar 100% bu tipdə düçəcək.yardımınıza görə minnətdaram.
- AdminAdmin
- İsmarıc sayı : 186
Xal : 308
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 42
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
Re
C. İyul 27, 2012 12:10 pm
Dəyməz...
- naringul
- İsmarıc sayı : 3
Xal : 3
Kayıt tarihi : 21/07/12
Geri: Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
C. İyul 27, 2012 12:31 am
coooooooooooooooxsaolun Allah razi olsun
- AdminAdmin
- İsmarıc sayı : 186
Xal : 308
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 42
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
Müəllimlər üçün suallar: 2-ci hissə
C.a. İyul 26, 2012 11:47 am
1. Təhsil islahatı neçənci illəri əhatə edir?
a) 1999—2007 b) 2001—2011
d) 1999—2013
c) 1999—2009
2. Kurrikulum nədir?
a) Təlimin təşkilinə qoyulan tələblər və qiymətləndirmə nümunələri toplusu
b) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.
c) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusu
d) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu
3. Milli Kurrikulum hazırlanarkən aşağıda göstərilən prinsiplərin hansı nəzərə alınmamışdır?
a) tələbyönümlük
b) nəticəyönümlük
c) subyektivlik
d) şəxsiyyətyönümlük
4. İbtidai təhsil pilləsi üçün neçə fənn kurrikulumu hazırlanıb?
a) 10 b) 9
c) 11 d) 12
5. Kurrikulumlarda fənnin məzmunu necə verilmişdir?
a) bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
b) qimətləndirmə standartları şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
c) biliklər şəklində ifadə edilən təlim nəticələri — standartlar formasında
d) oyun və fəaliyyət şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
6. Kurrikulumda məzmun standartı nədir?
a. şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.
b. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
d. yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
7. Aşağıdakı ifadələrdən hansılar alt-standartlara aid deyil?
a. əsas standartın tərkib hissəsi olub ona xidmət edir
b. təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verir
c. təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirir
d. təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır
8. 4.1.4. Ədədin kəmiyyətin göstəricisi olduğunu başa düşdüyünü nümayiş etdirir. Bu standart hansı bilik və fəaliyyət növünə aiddir?
a) deklorativ bilik bilik – idraki fəaliyyət b) kontekstual bilik – psixomator fəaliyyət
c) prosedural bilik – idraki fəaliyyət d) deklorativ və kontekstual bilik
9. Təlim strategiyaları seçilərkən aşağıdakıların hansı nəzərə alınmır?
a) Qiymətləndirmə standartları b) Fənnin məqsədləri c) Valideynin arzusu
d) Fənnin məqsəd və vəzifələri
10. Fənn kurrikulumlarında təlim strategiyalarına nə daxil deyil?
a) Fənnin təliminə verilən əsas tələblər
b) Təlimin təşkilində istifadə olunan forma və üsullar
c) Fənn üzrə təlimin planlaşdırılması
d) Kurrikulum islahatının mərhələləri
11. Təlim üsullarını seçin
1. Müzakirə 2. Qeyri —standart dərs 3. Beyin həmləsi 4. Kiçik qruplarla iş 5. Venn diaqramı 6. Debatlar
7. Dərs oyun
a) 1,3,5,6 b)1, 2,4,6 c) 1, 4,5, 7 d) 3,4,5,6
12) Təhsildə qiymətləndirmə nədir?
a) təhsil prosesində şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq tələblərə uyğun müvafiq rəqəmlərlə ölçülməsi
b) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun obyektiv, etibarlı vasitələrlə ölçülməsidir.
c) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun müəllimin seçdiyi kriteriyalarla ölçməsi.
d) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun yalnız testlərlə ölçülməsidir
13. Hansı məktəbdaxili qiymətləndirmənin növlərinə aid deyil?
a) diaqnostik qiymətləndirmə b) formativ qiymətləndirmə
c) summativ qiymətləndirmə d) milli qiymətləndirmə
14. Summatıv qiymətləndirmə nə vaxt aparılmır?
a) yarımilin sonunda b) dərs ilinin əvvəlində
c) ayın sonunda d) bölmə başa çatdıqda
15. Qiymətləndirmə standartları nədir?
a. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan tələb.
b. tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə və məktəbin fəaliyyətinə qoyulan dövlət tələbidir.
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir.
d. Şagird və müəllimlərin bilik və bacarıqlarına qoyulan tələb
16. Qiymətləndirmə standartları sxem üzrə neçə səviyyədə hazırlanır?
a) 3 b) 5 c) 4 d) 2
17. Tədris prosesinin sonunda bütün səviyyələr üzrə sualların bölgüsü necə olmalıdır?
a) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%
2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
b) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%
2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
5-ci səviyyə üzrə suallar 10%
c) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%
2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 10%
d) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%
2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
18. Qeyd olunan bəndlərdən hansı qiymətləndirmə standartıdır?
a) 3.4.1.Q1.Borc analayışını izah etməyi bacarır.
b) 3.4.1. Mənəvi borc (böyüklərə hörmət, kiçiklərə və xəstələrə qayğı) haqqında təsəvvürlərini ifadə edir.
c) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
d) 3.2.2. Mənəviyyata zidd xüsu¬¬siyyətlərə(yalançılıq, paxıllıq, xəbərçilik) münasibət bildirir.
19. Test nümunələri nəyin əsasında hazırlanır?
a) Əsas standartların b) Qiymətləndirmə standartlarının c) Alt standartların
d) Əsas və alt standartların
20. “Beyin həmləsi” nədir?
a) İş üsulu b) Dərs forması c) Təlim üsulu d) Dərs nümunəsi
CAVABLAR
1 — d
2 – b
3 – c
4 – c
5 – a
6 – c
7 – d
8 – a
9 – c
10 – d
11 – a
12 – b
13 — d
14 – b
15 – c
16 – c
17 – a
18 – a
19 – b
20 – c
a) 1999—2007 b) 2001—2011
d) 1999—2013
c) 1999—2009
2. Kurrikulum nədir?
a) Təlimin təşkilinə qoyulan tələblər və qiymətləndirmə nümunələri toplusu
b) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.
c) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusu
d) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu
3. Milli Kurrikulum hazırlanarkən aşağıda göstərilən prinsiplərin hansı nəzərə alınmamışdır?
a) tələbyönümlük
b) nəticəyönümlük
c) subyektivlik
d) şəxsiyyətyönümlük
4. İbtidai təhsil pilləsi üçün neçə fənn kurrikulumu hazırlanıb?
a) 10 b) 9
c) 11 d) 12
5. Kurrikulumlarda fənnin məzmunu necə verilmişdir?
a) bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
b) qimətləndirmə standartları şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
c) biliklər şəklində ifadə edilən təlim nəticələri — standartlar formasında
d) oyun və fəaliyyət şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
6. Kurrikulumda məzmun standartı nədir?
a. şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.
b. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
d. yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
7. Aşağıdakı ifadələrdən hansılar alt-standartlara aid deyil?
a. əsas standartın tərkib hissəsi olub ona xidmət edir
b. təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verir
c. təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirir
d. təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır
8. 4.1.4. Ədədin kəmiyyətin göstəricisi olduğunu başa düşdüyünü nümayiş etdirir. Bu standart hansı bilik və fəaliyyət növünə aiddir?
a) deklorativ bilik bilik – idraki fəaliyyət b) kontekstual bilik – psixomator fəaliyyət
c) prosedural bilik – idraki fəaliyyət d) deklorativ və kontekstual bilik
9. Təlim strategiyaları seçilərkən aşağıdakıların hansı nəzərə alınmır?
a) Qiymətləndirmə standartları b) Fənnin məqsədləri c) Valideynin arzusu
d) Fənnin məqsəd və vəzifələri
10. Fənn kurrikulumlarında təlim strategiyalarına nə daxil deyil?
a) Fənnin təliminə verilən əsas tələblər
b) Təlimin təşkilində istifadə olunan forma və üsullar
c) Fənn üzrə təlimin planlaşdırılması
d) Kurrikulum islahatının mərhələləri
11. Təlim üsullarını seçin
1. Müzakirə 2. Qeyri —standart dərs 3. Beyin həmləsi 4. Kiçik qruplarla iş 5. Venn diaqramı 6. Debatlar
7. Dərs oyun
a) 1,3,5,6 b)1, 2,4,6 c) 1, 4,5, 7 d) 3,4,5,6
12) Təhsildə qiymətləndirmə nədir?
a) təhsil prosesində şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq tələblərə uyğun müvafiq rəqəmlərlə ölçülməsi
b) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun obyektiv, etibarlı vasitələrlə ölçülməsidir.
c) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun müəllimin seçdiyi kriteriyalarla ölçməsi.
d) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun yalnız testlərlə ölçülməsidir
13. Hansı məktəbdaxili qiymətləndirmənin növlərinə aid deyil?
a) diaqnostik qiymətləndirmə b) formativ qiymətləndirmə
c) summativ qiymətləndirmə d) milli qiymətləndirmə
14. Summatıv qiymətləndirmə nə vaxt aparılmır?
a) yarımilin sonunda b) dərs ilinin əvvəlində
c) ayın sonunda d) bölmə başa çatdıqda
15. Qiymətləndirmə standartları nədir?
a. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan tələb.
b. tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə və məktəbin fəaliyyətinə qoyulan dövlət tələbidir.
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir.
d. Şagird və müəllimlərin bilik və bacarıqlarına qoyulan tələb
16. Qiymətləndirmə standartları sxem üzrə neçə səviyyədə hazırlanır?
a) 3 b) 5 c) 4 d) 2
17. Tədris prosesinin sonunda bütün səviyyələr üzrə sualların bölgüsü necə olmalıdır?
a) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%
2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
b) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%
2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
5-ci səviyyə üzrə suallar 10%
c) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%
2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 10%
d) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%
2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%
4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
18. Qeyd olunan bəndlərdən hansı qiymətləndirmə standartıdır?
a) 3.4.1.Q1.Borc analayışını izah etməyi bacarır.
b) 3.4.1. Mənəvi borc (böyüklərə hörmət, kiçiklərə və xəstələrə qayğı) haqqında təsəvvürlərini ifadə edir.
c) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
d) 3.2.2. Mənəviyyata zidd xüsu¬¬siyyətlərə(yalançılıq, paxıllıq, xəbərçilik) münasibət bildirir.
19. Test nümunələri nəyin əsasında hazırlanır?
a) Əsas standartların b) Qiymətləndirmə standartlarının c) Alt standartların
d) Əsas və alt standartların
20. “Beyin həmləsi” nədir?
a) İş üsulu b) Dərs forması c) Təlim üsulu d) Dərs nümunəsi
CAVABLAR
1 — d
2 – b
3 – c
4 – c
5 – a
6 – c
7 – d
8 – a
9 – c
10 – d
11 – a
12 – b
13 — d
14 – b
15 – c
16 – c
17 – a
18 – a
19 – b
20 – c
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.