TƏHSİL FORUMU

TƏHSİL FORUMU

HÖRMƏTLİ MÜƏLLİMLƏR. GƏLİN TƏHSİLİMİZLƏ, BİLİYİMİZLƏ, TƏCRÜBƏMİZLƏ VƏ İNTELLEKTUAL SƏVİYYƏMİZLƏ TƏHSİLİMİZİ DAHA DA İRƏLİ APARAQ...
 
AnasayfaTakvimMVSAxtarİstifadəçi siyahısıİstifadəçi qruplarıQeydiyyatdan keçinGiriş

Paylaş | 
 

 Müəllimlər üçün testlər

Əvvəlki mövzu Sonrakı mövzu Aşağa gitmek 
Səhifə : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki
MüəllifIsmarıc
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Müəllimlər üçün testlər   Ç.a. Sen. 06, 2011 9:12 am

Konunun ilk mesajı :

Müəllimlərin işə qəbulu çərçivəsində test imtahanında düşə biləcək suallar...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru

MüəllifIsmarıc
Nur Ay



İsmarıc sayı : 5
Kayıt tarihi : 18/07/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   B. İyul 22, 2012 10:40 am

Tesekkurler testler ve cavablari ucun...Metodika deyende tedrisin metodikasi nezerde tutulur..Zehmet olmasa deqiq neden imtahan olacaq yazardiz...1)Ixtisas;2)Mentiq;3) Kurrikiulum yoxsa metodika? ve ya ikisi de eynidi?...movzu baximindan
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Təşəkkür   Ş. İyul 21, 2012 11:53 am

Ay-2005, testlərin cavabları üçün təşəkkür edirəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ay-2005



İsmarıc sayı : 4
Xal : 4
Kayıt tarihi : 19/07/12
Şəhər/ölkə : gəncə

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   C. İyul 20, 2012 3:06 pm

emil 1985 yazıb:
bounce deyesen menim testleri beyenen olmadi
sizin testlər hardadır??
mən saytda yeniyəm..biraz qarışıq gəlir hələ ki..
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
ay-2005



İsmarıc sayı : 4
Xal : 4
Kayıt tarihi : 19/07/12
Şəhər/ölkə : gəncə

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   C. İyul 20, 2012 3:00 pm

1.Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə təyin
olunmuşdur?

a)5 b)10 c)6 d)4

cavab d)4

2.Hansı cəhətlər kurikulumu səciyyələndirənlərə
aiddir?

1.bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən
edilib
2.nəticəyönümlüdür
3.şəxsiyyətyönümlüdür
4.fənyönümlüdür
5.inteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunur
6.bilikyönümlüdür

a)2,4,6 b)1,3,5 c)2,3,5 d)3,5,6

cavab c)2,3,5
3.Hansı biri təlim strategiyalarına aid deyil?

a)təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
b)iş formaları
c)standart
d)təlimin təşkilinə verilən tələblər
e)üsullar
cavab c)standart

4.Motivasiya üçün uyğun olanları seçin:

1.düşündürücü
2.asanlıqla cavabı tapılan
3.qısa(3-5 dəq)
4.məqsədyönlü
5.həyatla əlaqəli
6.konkret
7.ziddiyyəti həll etmək tələbatı

cavab d)1,4,7
a)1,2,4 b)3,5,6 c)1,5,6 d)1,4,7


5.Hansı bənddə təlim mexanizmlərinin sadalanmasında səhvə yol verilib?


a)şagird tədqiqatçı,müəllim fasilitator
b)problem şəraitin yaradılması
c)təlim məqsədlərinin düzgün müəyyən edilməsi
d)dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
e)psixoloji dəstək:hörmət və etibar

cavab c)təlim məqsədlərinin düzgün müəyyən edilməsi

6.Hansı açar sözlər səhv müəyyən olunub?


a)mexanizm,funksiya növ
b)əhəmiyyət,quruluş,nəticə
c)xüsusiyyət,müzakirə,əlaqə
d)rol,prinsip,səbəb
cavab. bilmirəm xahiş edirəm düzgün cavabı yazın.

7.Kurikulum termini nə vaxtdan Azərbaycanda
istifadə olunur?

a)90 cə illərin axırı b)90cı illərin əvvəli c)1912 ci ildən
cavab bəzi məlumatlarda 90-ci illərin sonu bəzilərində əvvəli kimi göstərilir ..sizcə hansi daha dogru cavabdir????

8.Hansı qiymətləndirmə növündə şagirdlərin
ilkin bacarıq və vərdişləri müəyyən olunur?

a)formativ b)diaqnostik c)summativ
cavab b)diaqnostik

9.Hər bir standart nəyə ayrılır?

a)məqsədə b)meyara c)alt standarta
cavab .c)alt standarta

10.Səhv olanı seçin:

a)Fənn kurikulumu milli kurikulumun tərkibinə daxildir
b)Fasilitasiya prosesinin məqsədi biliklərin
gerçəkləşdirilməsiə yönəldilmişdir
c)Fənn kurikulumu ilə milli kurikulum bir birilə bağlı deyil[b][/quote]
cavab c)Fənn kurikulumu ilə milli kurikulum bir birilə bağlı deyil


Redaktə edən: ay-2005, son redaktə tarixi: C. İyul 20, 2012 3:48 pm, cəmi 2 dəfə
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: RE   C. İyul 20, 2012 12:29 am

Konkret olaq. Metodika dedikdə siz nə nəzərdə tutursunuz? Bir də ki, suallar ixtisasdan, məntiqdən və pedaqogikadan olmalıdır bildiyimə görə...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
Nur Ay



İsmarıc sayı : 5
Xal : 5
Kayıt tarihi : 18/07/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   C.a. İyul 19, 2012 8:09 pm

Ve zehmet olmasa bilmek isterdim ki, ixtisasi metodika olmayanlara metodikadan suallar duse biler? Cunki imtahan ixtisas,mentiq ve kurrikulumdan ibaret sullar olacagini bilirem..Amma burda metodika haqqinda da yazirlar...evvelceden tesekkurler...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Sualların cavabları   C.a. İyul 19, 2012 3:50 pm

Salam. İstifadəçilərdən xahiş olunur ki, yerləşdirdikləri testlərin cavablarını da yerləşdirsinlər. Əlavə olaraq [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] səhifəsində yerləşən faylı yükləyib içindəki kurrikulum haqqındakı sənədi oxuya bilərlər.
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
Nur Ay



İsmarıc sayı : 5
Xal : 5
Kayıt tarihi : 18/07/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Çər. İyul 18, 2012 3:20 pm

Yeni uzv oldum ve mene cox qarisiq gelir...Suallarin cavabin da versez cox yaxsi olardi..Ve kurrikulum haqda genis melumati nece toplaya bilerik?
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
emil 1985



İsmarıc sayı : 6
Xal : 6
Kayıt tarihi : 02/07/12

Yeni mövzuMövzu: testler   Ç.a. İyul 17, 2012 9:37 am

bounce deyesen menim testleri beyenen olmadi
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
GULSEN



İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 14/07/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Ş. İyul 14, 2012 2:34 pm

ulker yazıb:
1.Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə təyin
olunmuşdur?

a)5 b)10 c)6 d)4b


2.Hansı cəhətlər kurikulumu səciyyələndirənlərə
aiddir?

1.bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən
edilib
2.nəticəyönümlüdür
3.şəxsiyyətyönümlüdür
4.fənyönümlüdür
5.inteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunur
6.bilikyönümlüdür

a)2,4,6 b)1,3,5 c)2,3,5 d)3,5,6


3.Hansı biri təlim strategiyalarına aid deyil?

a)təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
b)iş formaları
c)standart
d)təlimin təşkilinə verilən tələblər
e)üsullar


4.Motivasiya üçün uyğun olanları seçin:

1.düşündürücü
2.asanlıqla cavabı tapılan
3.qısa(3-5 dəq)
4.məqsədyönlü
5.həyatla əlaqəli
6.konkret
7.ziddiyyəti həll etmək tələbatı


a)1,2,4 b)3,5,6 c)1,5,6 d)1,4,7


5.Hansı bənddə təlim mexanizmlərinin sadalanmasında səhvə yol verilib?


a)şagird tədqiqatçı,müəllim fasilitator
b)problem şəraitin yaradılması
c)təlim məqsədlərinin düzgün müəyyən edilməsi
d)dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
e)psixoloji dəstək:hörmət və etibar


6.Hansı açar sözlər səhv müəyyən olunub?


a)mexanizm,funksiya növ
b)əhəmiyyət,quruluş,nəticə
c)xüsusiyyət,müzakirə,əlaqə
d)rol,prinsip,səbəb


7.Kurikulum termini nə vaxtdan Azərbaycanda
istifadə olunur?

a)90 cə illərin axırı b)90cı illərin əvvəli c)1912 ci ildən


8.Hansı qiymətləndirmə növündə şagirdlərin
ilkin bacarıq və vərdişləri müəyyən olunur?

a)formativ b)diaqnostik c)summativ


9.Hər bir standart nəyə ayrılır?

a)məqsədə b)meyara c)alt standarta


10.Səhv olanı seçin:

a)Fənn kurikulumu milli kurikulumun tərkibinə daxildir
b)Fasilitasiya prosesinin məqsədi biliklərin
gerçəkləşdirilməsiə yönəldilmişdir
c)Fənn kurikulumu ilə milli kurikulum bir birilə bağlı deyil[b]
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
emil 1985



İsmarıc sayı : 6
Xal : 6
Kayıt tarihi : 02/07/12

Yeni mövzuMövzu: muellimler ucun testler   B.e. İyul 02, 2012 8:56 pm


  1. cheers Kurikulum nədir?

a) planlaşdırma b) konseptual sənəd c) standart d) qiymətləndirmə


  1. Aşağıdakı anlayışlardan hansı fənn kurikulumuna aid deyil?

a) məzmun standartı b) məzmun xətti

c) ümumi təlim nəticələri d) həftəlik dərs saatlarının miqdarı

3. Aşağıdakılardan hansı fənn kurikulumlarının səciyyəvi cəhətidir?

a) bilikyönümlüdür b) nəticəyönümlüdür

c) müəllimyönümlüdür d) fənyönümlüdür

4) Bunlardan biri əsas qiymətləndirmə növünə aid deyil ?

a) diaqnostik b) rüblük c) formativ d) summativ


  1. Aşağıdakılardan hansı biliyin kateqoriyasına aiddir?

a) psixomotor

b) deklarativ

c) idraki

d) ünsiyyət


  1. Kurikuluma nə daxil deyil?

a) təlim strategiyaları

b) məzmun standartları

c) təhsil qanunu

d) qiymətləndirmə mexanizmləri


  1. Məzmun standartı neçə hissədən ibarətdir?

a) 2 b) 1 c) 3 d) 5

9) “Tələbyönümlülük” deyəndə nə nəzərdə tutulur?

a) məktəbin tələbatının nəzərə alınması.

b) fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınması.

c) şagirdin tələbatının nəzərə alınması.

d) məktəbin və ailənin tələbatının nəzərə alınması.

10) Aşağıdakılardan hansı təlimin təşkilinə verilən tələblərə daxil deyil?

a) dəstəkləyici mühitin yaradılması

b) fəaliyyətin stimullaşdırılması

c) təlimdə bərabər imkanların yaradılması

d) bilikyönümlülük

11) Neçə təlim forması var?

a) 8 b) 5 c)4 d) 14

12) Aşağıdakılardan hansı iş forması deyil?

a) cütlərlə b) fərdi c) müzakirə d) kollektiv

13) Aşağıdakılardan hansı iş üsuludur?

a) klaster, müzakirə

b) qruplarla, müsahibə

c) bibö, cütlərlə

d) cütlərlə, fərdi

14. Planlaşdırmanın neçə növü var?

a) 1 b) 3 c)2 d) 6

15. Perspektiv planlaşdırma hansı müddəti əhatə edir?

a) aylıq b) illik c) rüblük d) gündəlik

16. Perspektiv planlaşdırma aparmaq üçünmüəllim hansı bacarıqlara malik olmalıdır?


  1. Məzmun standartlarına əsasən dərslikdəki (dərslik olmayan fənlər üzrə müəllim vəsaitindəki) tədris vahidi və mövzular üzrə dəqiqləşmələr aparmaq.
  2. Tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığını müəyyənləşdirmək.

3. İnteqrasiya imkanlarını müəyyən etmək.

4. Mövzuya uyğun motivasiyanı müəyyənləşdirmək.

a) 2, 3, 4 b) 1, 2, 3 c) 1,3, 4 d) 1, 2, 4

17. Aşağıdakı prinsiplərdən hansı tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığına daxil deyil?

a) xronoloji

b) sadədən mürəkkəbə

c) şeirlərin ardıcıllığı.

d) məntiqi ardıcılllıq

18) Aşağıdakılardan hansı ənənəvi qiymətləndirmə sisteminə aiddir?

a) cari qiymətləndirilmənin aradan qaldırılması məzmun standartlarının bütövlükdə mənimsənilməsini və qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.

b) qiymətləndirmə şagirdə qiymət yazmaq kimi qəbul olunurdu, şagird yalnız qiymət almaq xatirinə oxuyurdu.

c) şagirdin nailiyyəti (qazanılan dəyərər) qiymətləndirilir, inkişafı sistemli şəklidə izlənilir.

d) cari qiymətləndirilmənin aradan qaldırılması məzmun standartlarının bütövlükdə mənimsənilməsini və qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.

19) Məktəbdaxili qiymətləndirmənin neçə növü var?

a) 2 b) 4 c) 5 d) 3

20) Diaqnostik qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?

a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə

b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə

c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə

21) Formativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?

a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə .

b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə

c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə

22) Summativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır

a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə

b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə

c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə

23) Summativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır

a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).

b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq

c) kiçik summativ qiymətləndirmə bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda

24) Formativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?

a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda)

b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq

c) kiçik summativ qiymətləndirmə bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda

25) Diaqnostik qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?

a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda)

b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq

c) bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda

26) Diaqnostik qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr?

a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları , şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri

b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq

c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi

27) Formativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr hansılardır?

a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları ,şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri

b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq

c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi

28) Summativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr hansılardır?

a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları, şagirdlərin yazı işlərinin təhlili, test tapşırıqlarının nəticələri

b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq

c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi

28) Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə müəyyən olunur?

a) 3 b) 6 c) 6 d) 4

29) Aşağıdakılardan hansı təlim üsuludur?

a) qiymətləndirmə b) debat c) yazı işləri d) müzakirə

30) İllik planlaşdırmaya hansı daxil deyil?

a) standartlar b) inteqrasiya c) motivasiya d) resurslar

31) Aşağıdakılardan hansı iş formasıdır?

a) müzakirə b) cütlərlə c) söz assosiasiyası d) debat

32)

33)

34) Summativ qiymətləndirmə tapşırıqları hazırlanan zaman sualların çətinlik dərəcəsi necə paylaşdırırlır?

a) asan səviyyəli suallar 20%, orta səviyyəli suallar 40%, çətin səviyyəli suallar 40% təşkil edir.

b) asan səviyyəli suallar 20%, orta səviyyəli suallar 60%, çətin səviyyəli suallar 20% təşkil edir.

c) asan səviyyəli suallar 40%, orta səviyyəli suallar 40%, çətin səviyyəli suallar 20% təşkil edir.
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
emil 1985



İsmarıc sayı : 6
Xal : 6
Kayıt tarihi : 02/07/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   B.e. İyul 02, 2012 8:09 pm

ulka yazıb:
Admin yazıb:
Siz niyə fikirləşirsiniz ki, testlər elə də yaxşı deyil? Səhv fikirdi...
bu testlerin cavabi nedi goren

xanim bu testleri ozunuz hazirlayirsiniz? bes bunlarin cavabi haradadi?Shocked
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
ulka



İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 10/04/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Çər. Apr. 11, 2012 12:06 am

Admin yazıb:
Siz niyə fikirləşirsiniz ki, testlər elə də yaxşı deyil? Səhv fikirdi...
bu testlerin cavabi nedi goren
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
ulka



İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 10/04/12

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Ç.a. Apr. 10, 2012 11:53 pm

men de bu il imtahan vermek isteyirem mene komek lazimdi
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Savab   Çər. Sen. 14, 2011 3:38 pm

Siz niyə fikirləşirsiniz ki, testlər elə də yaxşı deyil? Səhv fikirdi...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Çər. Sen. 14, 2011 3:11 pm

əziyyət deyil böyük məmnuniyyətlə hazırladım.bacardığımı hazırlamağa sevinirəm.yəqin elə də sizə testlər xoş gəlmədi
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Çər. Sen. 14, 2011 2:56 pm

Testlərə görə təşəkkürlər...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Ç.a. Sen. 13, 2011 8:59 pm

1.Planlaşdırmanın neçə yolu var?


a)3
b)2 c)4


2.Bunlardan hansı iş formalarına aid deyil?


a)Kollektivlə iş b)cütlərlə iş c)fəal iş


3.”Sinifdə 12 qız,13 oğlan var” mülahizəsinə
uyğun olan doğru mülahizəni seç


a)Sinifdəki şagirdlərin çoxu qızdır


b)sinifdəki uşaqların az hissəsi oğlandır


c)sinifdəkilərin bəzisi qız,bəzisi oğlandır


4.Bunlardan hansı alt standartı səciyyələndirmir?


a)Əsas standartdakı məlumatı aydınlaşdırır


b)təlim strategiyalarının seçilməsinə şərait
yaradır


c) 2rəqəmlə ifadə olunur


5.Bunlardan hansı doğru deyil?


a)Fəal təlimdə müəllim fasilitatordur


b)Fəal təlimdə şagird tədqiqatçıdır


c)Fəal təlim avtoritar rejimdə reallaşır


6.Bunlardan hansı fəal təlimə xas xüsusiyyət
deyil?


a)şəxsiyyətyönümlü b)nəticəyönümlü c)müəllimyönümlü


7”....................... təlimin məzmunu,təşkili
və qiymətləndirilməsilə bağlı bütün məlumatları özündə əks etdirən konseptual sənəddir”Nöqtələrin
yerinə uyğun sözü seçin


a)fasilitator b)kurikulum c)fəal təlim


8.Düzgün variantı seçin:


a)Müəllim fasilitator,şagird tədqiqatçı


b)Şagirdin fikri əsasdır,dərs avtoritar rejimdədir


c)Şagirdin fikri nəzərə alınmır,müəllim şərh
edəndir


9.Fəal təlimə xas xüsusiyyəti seç.


a)şagirdin dərsə marağını artırır,axtarışlara
sövq edir


b)dərsdə səs-küy olduğu üçün problemlər
yaranır.


c)Şagird özü tədqiqatçı olduğu üçün yorulur.


10.Neçə fasilitasiya qaydası var?


a)3 b)4 c)2
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Ç.a. Sen. 13, 2011 5:59 pm

Belə də lazımdır...Yaxın vaxtlarda mən də testlər hazırlayıb testdə yerləşdirəcəyəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Ç.a. Sen. 13, 2011 7:44 am

Siz ki mənim işimi həvəsimi bu cür qiymətləndirirsiniz,özümdə yüksək dərəcədə qabiliyyət olmadığı halda özümü ən yüksək bacarıqlı hesab edirəm
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   B.e. Sen. 12, 2011 7:43 pm

Bilirsiniz, hər bir istəyi insan sadəcə istəməklə əldə edə bilər. Göründüyü kimi siz də öz üzərinizdə çox işləyən insansınız. Ona görə də sizdə hər şey lap yaxşı alınacaq...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   B.e. Sen. 12, 2011 6:59 am

əvvəlcə sabahınız xeyirli olsun deyirəm.Testlərə qalanda əlbəttə Allah ömür versə olacaq.sadəcə siz o gün testləri istədiniz mən də elə həmin axşam tez bazar 10 dənəsini hazırladım.Bir dərs də qurmuşam.Deməzdim açıq dərs ,yox ancaq ona oxşar bir formada Həyat bilgisində İstifadə olunacaq vəsait.Mən özüm cəhd göstərəcəm yerləşdirməyə.alınmasa sizə göndərəcəm.
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   B. Sen. 11, 2011 8:29 pm

Əla testlər hazırlamısınız...Yəqin ki, testlərin davamı olacaq, elə deyilmi?
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: MÜƏLLİMLƏR ÜÇÜN TESTLƏR   B. Sen. 11, 2011 12:28 pm

1.Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə təyin
olunmuşdur?

a)5 b)10 c)6 d)4


2.Hansı cəhətlər kurikulumu səciyyələndirənlərə
aiddir?

1.bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən
edilib
2.nəticəyönümlüdür
3.şəxsiyyətyönümlüdür
4.fənyönümlüdür
5.inteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunur
6.bilikyönümlüdür

a)2,4,6 b)1,3,5 c)2,3,5 d)3,5,6


3.Hansı biri təlim strategiyalarına aid deyil?

a)təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
b)iş formaları
c)standart
d)təlimin təşkilinə verilən tələblər
e)üsullar


4.Motivasiya üçün uyğun olanları seçin:

1.düşündürücü
2.asanlıqla cavabı tapılan
3.qısa(3-5 dəq)
4.məqsədyönlü
5.həyatla əlaqəli
6.konkret
7.ziddiyyəti həll etmək tələbatı


a)1,2,4 b)3,5,6 c)1,5,6 d)1,4,7


5.Hansı bənddə təlim mexanizmlərinin sadalanmasında səhvə yol verilib?


a)şagird tədqiqatçı,müəllim fasilitator
b)problem şəraitin yaradılması
c)təlim məqsədlərinin düzgün müəyyən edilməsi
d)dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
e)psixoloji dəstək:hörmət və etibar


6.Hansı açar sözlər səhv müəyyən olunub?


a)mexanizm,funksiya növ
b)əhəmiyyət,quruluş,nəticə
c)xüsusiyyət,müzakirə,əlaqə
d)rol,prinsip,səbəb


7.Kurikulum termini nə vaxtdan Azərbaycanda
istifadə olunur?

a)90 cə illərin axırı b)90cı illərin əvvəli c)1912 ci ildən


8.Hansı qiymətləndirmə növündə şagirdlərin
ilkin bacarıq və vərdişləri müəyyən olunur?

a)formativ b)diaqnostik c)summativ


9.Hər bir standart nəyə ayrılır?

a)məqsədə b)meyara c)alt standarta


10.Səhv olanı seçin:

a)Fənn kurikulumu milli kurikulumun tərkibinə daxildir
b)Fasilitasiya prosesinin məqsədi biliklərin
gerçəkləşdirilməsiə yönəldilmişdir
c)Fənn kurikulumu ilə milli kurikulum bir birilə bağlı deyil[b]
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   C.a. Sen. 08, 2011 12:03 pm

O çox asandır. Siz sadəcə olaraq sualları hazırlayırsınız və mənim e-mail ünvanıma göndərirsiniz. (vuqar-qenberov@mail.ru).
Mən də öz növbəmdə onları forumun müvafiq bölməsində yerləşdirirəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   C.a. Sen. 08, 2011 11:03 am

mən bilmək istəyirəm ki,birdən bu yaxın müddətdə imtahan suallarını hazırlamağa imkan olsa sualları bu saytda necə yerləşdirim?
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Sponsored content




Yeni mövzuMövzu: Geri: Müəllimlər üçün testlər   Bugün 4:06 am

Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
 
Müəllimlər üçün testlər
Əvvəlki mövzu Sonrakı mövzu Əvvələ qayıt 
9 səhifə (Cəmi 10 səhifə)Səhifə : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.
TƏHSİL FORUMU :: İmtahanlar-
Keç: