- Nusabe_1
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 25/10/14
Geri: Müəllimlər üçün suallar
B. Okt. 26, 2014 10:32 am
Gülarə yazıb:riyaziyyatdan ibtidai üçün mentiqe aid mesele ve misal lazimdır. Bilen varsa yazsın.
- leman22
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 23/11/13
Sinif Muellimlerine dushen suallar
Ş. Noy. 23, 2013 12:40 pm
dimeli mene sinif muellimelerine duwen suallar lazimdi. zehmet olmasa bilen varsa desin
- Mektufe
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 4
Kayıt tarihi : 22/11/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar
C. Noy. 22, 2013 8:40 pm
Aid yazıb:salam imhtni olamlar yaza biler kurrikulum ve mentiqden hansi suallar dusmusdu onlara? tesekkur evvelceden
- Aid
- İsmarıc sayı : 3
Xal : 3
Kayıt tarihi : 29/07/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar
Ç.a. İyul 30, 2013 1:22 pm
salam imhtni olamlar yaza biler kurrikulum ve mentiqden hansi suallar dusmusdu onlara? tesekkur evvelceden
- Gülarə
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 19/07/13
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Bakı
Geri: Müəllimlər üçün suallar
B.e. İyul 29, 2013 8:47 am
riyaziyyatdan ibtidai üçün mentiqe aid mesele ve misal lazimdır. Bilen varsa yazsın.
- Sevincka
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 25/07/13
Geri: Müəllimlər üçün suallar
C.a. İyul 25, 2013 7:45 pm
ingilis dilinden hansi suallari isteyirsizki?25 qramatika 5 kurikulum 5 mentiq deyilki?
- _sahin_
- İsmarıc sayı : 5
Xal : 7
Kayıt tarihi : 09/07/13
Yaş : 33
Geri: Müəllimlər üçün suallar
Ş. İyul 13, 2013 3:28 pm
bu suallar hansi imtahan ucun lazimdi?xaiw edirem cavab yazin.informatika muellimliyi ucun hansi fenlerdn imtahan verilir?
- muxse
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 24/07/12
bu sualin cavabi meni qane etmedi. izah ede bilersiz cavabi?
B.e. İyul 30, 2012 2:44 pm
Fəal təlim nəyə əsaslanır?
A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.
B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.
C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.
Ç) Heç birinə.
D) Hamısına.
A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.
B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.
C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.
Ç) Heç birinə.
D) Hamısına.
- AdminAdmin
- İsmarıc sayı : 186
Xal : 308
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 41
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
Müəllimlər üçün suallar
C.a. İyul 26, 2012 11:42 am
1) “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu neçənci ildə qüvvəyə minib?
A) 1998 B)1999 C) 2002 Ç) 2008 D) 2009
2) “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu neçə maddədən ibarətdir?
A) 47 B) 50 C) 40 Ç) 58 D) 38
3) Məzmun standartının quruluşu hansıdır?
A) Bilik Fəaliyyət Vərdiş
B) Bacarıq Vərdiş
C) Bilik Fəaliyyət
Ç) Heç biri
D) Fəaliyyət Vərdiş
4) “Kurikulum” sözünün lüğəti mənası deməkdir:
A) sənəd, məcmuə
B) fənn, təhsil
C) Konsepsiya, əmr
Ç) yol, istiqamət
D) Təhsil pilləsi, təhsil proqramları
5) Biliyin növləri hansıdır?
A) Təlim. Bacarıq. Vərdiş.
B) Məntiqi. Yaradıcı. Tənqidi.
C) Motivasiya. İnteqrasiya. Karusel
Ç) Deklarativ. Prosedural. Kontekstual
D) Hamı.
6) BİBÖ abveturası nə bildirir?
A) Bilmək İstəyirəm. Bildim. Öyrəndim.
B) Bilmirəm. İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.
C) Bilmədiklərim.İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.
Ç) Bilik. İstiqamət. Bilmədiklərim. Öyrəndiklərim.
D) Bilirəm. İstəyirəm bilim. Öyrəndim.
7) Blumun Taksonomiyası nəzəriyyəsinə görə dərketmənin Səviyyələri hansıdır?
A) 1)Bilik 2)Qavrama 3)Tətbiq 4) Təhlil 5)Sintez 6) Qiymətləndirmə
B) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Təhlil 4)Qiymətləndirmə 5)Sintez
C) 1)Bilik 2)Təhlil 3)Sintez 4)Tətbiq 2) Qiymətləndirmə
Ç) 1)Bilik 2)Qavrama 6) Qiymətləndirmə
D) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Qavrama 4) Təhlil 5)Sintez 6) Qiymətləndirmə
Fəal təlim nəyə əsaslanır?
A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.
B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.
C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.
Ç) Heç birinə.
D) Hamısına.
9)Təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri hansılardır?
A) Humanistlik. Demokratlik. Millilik və dünyavilik. Humanistlik. İnteqrasiya.
B) Humanistlik. Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiya
C) Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Humanistlik. İnteqrasiya. Məsuliyyət.
Ç) Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiya. Kurikulum
D) Humanistlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. İnteqrasiya. Kurikulum. İnteqrasiya.
10) Təhsilalma Formasi deyil?
A) Sərbəst B) Əyani C) Qiyabi Ç) Özəl D) Məsafəil
Cavablar: 1.D 2.A 3.C 4.Ç 5.Ç 6.D 7.A 8.D 9.B 10.Ç
A) 1998 B)1999 C) 2002 Ç) 2008 D) 2009
2) “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu neçə maddədən ibarətdir?
A) 47 B) 50 C) 40 Ç) 58 D) 38
3) Məzmun standartının quruluşu hansıdır?
A) Bilik Fəaliyyət Vərdiş
B) Bacarıq Vərdiş
C) Bilik Fəaliyyət
Ç) Heç biri
D) Fəaliyyət Vərdiş
4) “Kurikulum” sözünün lüğəti mənası deməkdir:
A) sənəd, məcmuə
B) fənn, təhsil
C) Konsepsiya, əmr
Ç) yol, istiqamət
D) Təhsil pilləsi, təhsil proqramları
5) Biliyin növləri hansıdır?
A) Təlim. Bacarıq. Vərdiş.
B) Məntiqi. Yaradıcı. Tənqidi.
C) Motivasiya. İnteqrasiya. Karusel
Ç) Deklarativ. Prosedural. Kontekstual
D) Hamı.
6) BİBÖ abveturası nə bildirir?
A) Bilmək İstəyirəm. Bildim. Öyrəndim.
B) Bilmirəm. İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.
C) Bilmədiklərim.İstəyirəm bilim. Öyrənərdim.
Ç) Bilik. İstiqamət. Bilmədiklərim. Öyrəndiklərim.
D) Bilirəm. İstəyirəm bilim. Öyrəndim.
7) Blumun Taksonomiyası nəzəriyyəsinə görə dərketmənin Səviyyələri hansıdır?
A) 1)Bilik 2)Qavrama 3)Tətbiq 4) Təhlil 5)Sintez 6) Qiymətləndirmə
B) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Təhlil 4)Qiymətləndirmə 5)Sintez
C) 1)Bilik 2)Təhlil 3)Sintez 4)Tətbiq 2) Qiymətləndirmə
Ç) 1)Bilik 2)Qavrama 6) Qiymətləndirmə
D) 1)Bilik 2)Tətbiq 3)Qavrama 4) Təhlil 5)Sintez 6) Qiymətləndirmə
Fəal təlim nəyə əsaslanır?
A) Təfəkkürün inkişafına. Təfəkkürün müstəqillik və sərbəstliyinə. Əməkdaşlığa.
B) Biliklərin yaradıcı tətbiqinə. Şagirdin fəal dərketmə mövqeyinə. Problemli şəraitin yaranmasına.
C) Biliklərin müstəqil əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına.
Ç) Heç birinə.
D) Hamısına.
9)Təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsipləri hansılardır?
A) Humanistlik. Demokratlik. Millilik və dünyavilik. Humanistlik. İnteqrasiya.
B) Humanistlik. Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiya
C) Demokratlik. Bərabərlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Humanistlik. İnteqrasiya. Məsuliyyət.
Ç) Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. Varislik. Liberallaşma. İnteqrasiya. Kurikulum
D) Humanistlik. Millilik və dünyavilik. Keyfiyyətlilik. Səmərəlik. Daimilik. İnteqrasiya. Kurikulum. İnteqrasiya.
10) Təhsilalma Formasi deyil?
A) Sərbəst B) Əyani C) Qiyabi Ç) Özəl D) Məsafəil
Cavablar: 1.D 2.A 3.C 4.Ç 5.Ç 6.D 7.A 8.D 9.B 10.Ç
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.
|
|