TƏHSİL FORUMU

Paylaş
Əvvəlki mövzuAşağa gitmekSonrakı mövzu
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

Cavab

Bir Çər. Sen. 21, 2011 11:44 pm
İnsallah,gözləyirik yaxın zamanlarda...
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir Çər. Sen. 21, 2011 7:50 pm
çalışacam bu yaxında məntiqimi hərəkətə gətirib ideyalarımla belə bie şey hazırlayım və təklifimi edim
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

Cavab

Bir Çər. Sen. 21, 2011 7:11 pm
Əlbəttə, çox yaxşı olardı. Belə düşünürəm ki, V-XI sinif müəllimlərinin də belə bir metoda ehtiyacları vardır.
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir Çər. Sen. 21, 2011 9:01 am
bəli doğru deyirsiz.ancaq onu yuxarı siniflərə də hazırlamaq olar istəsəz təklif verə bilərəm
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

Cavab

Bir Çər. Sen. 21, 2011 12:01 am
Yaxşı üsuldur. Ancaq bu üsul ibtidai siniflər üçün yararlıdır. V-XI siniflər üçün isə belə bir sistem üzərində işləyib onu təkmilləşdirmək lazımdır.
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir B.e. Sen. 19, 2011 8:49 am
misal üçün mən bu üsuldan kurikulumu kursunda açıq dərs verəndə etmişəm hamı bəyənib və alqışlayıb.bir iri vatman kağızı götürürük üstünə dovşan çəkirik.dovşanın ya əlinə ya qarın hissəsinə məktub qabı yapışdırırıq.daha sonra kağızdan köklər kəsirik üzərinə sinifdəki uşaqların adını yazırıq.şagirdlər sinfə daxil olduqca hərə öz adı yazılmış kökü dovşanın açıqcasına qoyur.kimin adına olan kök yerdə qalırsa deməli o da dərsdə yoxdur.SİZ NECƏ BƏYƏNDİNİZMİ?həm də davamiyyəti yoxlamaq üsullarını tapmaq üçün bol bol ideyala lazımdır ki tapa biləsən
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

Cavab

Bir B. Sen. 18, 2011 11:44 pm
Ülkər xanım, siz bir təklif verin. Həqiqətən, mənim üçün də maraqlıdır...
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir B. Sen. 18, 2011 6:58 pm
hirsli olduğunuz fikrinə sizin qısa lakanik cavabınızdan gəldim dedim yəqin sualımı bəyənməmisiz ona görə belə yazmısız
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

cavab

Bir B. Sen. 18, 2011 6:55 pm
Niyə ki?
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir B. Sen. 18, 2011 6:47 pm
maraqlıdır niyə bu qədər qısa və mən anladığım qədəriylə hirsli cavab aldım sizdən.bilməmək eyb deyil zənnimcə sizin kimi savadlı insan üçün
avatar
Admin
İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 35
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
İstifadəçi mə`lumatlarına baxhttp://inf-math.narod.ru

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir B. Sen. 18, 2011 4:22 pm
Question HEÇ BİR FİKRİM YOXDUR...
avatar
İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 28
Şəhər/ölkə : BAKI
İstifadəçi mə`lumatlarına bax

FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Bir C. Sen. 16, 2011 3:24 pm
FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏTİ HANSI YOLLARLA APARMAQ OLAR Kİ,ƏNƏNƏVİDƏN FƏRQLƏNSİN?(HƏRƏ BİLDİYİ ÜSULU YAZSIN)
Sponsored content

Geri: FƏAL TƏLİMDƏ DAVAMİYYƏT

Əvvəlki mövzuƏvvələ qayıtSonrakı mövzu
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.