TƏHSİL FORUMU

TƏHSİL FORUMU

HÖRMƏTLİ MÜƏLLİMLƏR. GƏLİN TƏHSİLİMİZLƏ, BİLİYİMİZLƏ, TƏCRÜBƏMİZLƏ VƏ İNTELLEKTUAL SƏVİYYƏMİZLƏ TƏHSİLİMİZİ DAHA DA İRƏLİ APARAQ...
 
AnasayfaTakvimMVSAxtarİstifadəçi siyahısıİstifadəçi qruplarıQeydiyyatdan keçinGiriş

Paylaş | 
 

 Blum taksanomiyası

Əvvəlki mövzu Sonrakı mövzu Aşağa gitmek 
MüəllifIsmarıc
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: təşəkkür   B. Okt. 06, 2013 12:23 pm

mənim fikrimi təsdiqləyənlər sağ olsun
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Malina23



İsmarıc sayı : 4
Xal : 8
Kayıt tarihi : 02/07/13

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Ç.a. İyul 02, 2013 6:29 pm

Mən Ülker xanımla razıyam.Onsuz da istər idraki,istər psixomotor bacarıqlar ənənəvi tədrisdə də yerinə yetirilir.Lakin o zaman bunlar sistemləşdirilməmişdi.İndi isə dərsin hikini də cikini də sistemləşdirib,standartlar formasına salıblar...Smile
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
nasirof



İsmarıc sayı : 4
Xal : 6
Kayıt tarihi : 25/11/11

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   C. Noy. 25, 2011 10:57 am

Fikrimce eger her bir muellim sadece cehd etse ve dersini qurarken blumu sadece nezerde saxlasa bu hem ona hem sagirdlere hem de tehsile boyuk tofhe olardi.
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   C.a. Sen. 15, 2011 12:02 am

Elə yerləşdirdiklərimizi oxuyanlara mən də öz təşəkkürlərimi bildirirəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Çər. Sen. 14, 2011 3:46 pm

cavabımı pis başa düşməyin hansısa qərəzlə demədim .sadəcə dedim yəni siz daha savadlı daha biliklisiz ola bilər ki bilmədiyim bir şeyi bilərsiz.yəni demməyim odur ki,birdən söz güləşdirərəm.sonra da peşman olaram ona görə.yoxsa bilirəm bu tək mənə aid deyil.oxuyan gözlər var olsun ki,hamı əziyyət çəkib oxuyur
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Çər. Sen. 14, 2011 3:39 pm

Qoyduğum sual təkcə sizə aid deyil ki...Sadəcə mən foruma daxil oacaq müəllimlərin də fikirlərini bilmək istəyirəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Çər. Sen. 14, 2011 3:30 pm

ola bilər ki siz məndən çox bilirsinizi bu sahədə ancaq mən bildiyim və əmin olduğum qədəriylə mümkün deyil.çünki,bilmə ,anlama olmadıqdan ,onları tətbiq və təhlil etmədikdən ,sintez və nəhayət dəyərləndirmə olmadıqda necə dərs qurmaq olar
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Çər. Sen. 14, 2011 3:23 pm

Bəs Blum taksanomiyasından istifadə etmədən fəal bir dərs qurmaq mümkündürmü?
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Ç.a. Sen. 13, 2011 9:07 pm

Mən burda lap ilk günlər olanda blum taksonomiyası ilə bağlı sual qoymuşdunuz.mən cavablandırandan sonra siz də buna uyğun dərs qurmağımı təklif etdiniz.hörmətli həmkarım onu demək istəyirəm ki,hər bir fəal təlimlə qurulan dərsdə bu taksonomiya öz əksini tapır.çünki hər bir işi icra edəndə bilmə,anlama,tətbiq,təhlil,sintez və dəyərləndirmə yəni qiymətləndirmənin olması zəruri və vacib şərtlərdən biridir.deyəsən çox danışdım.nə isə bu dediklərimiz hər fəal təlimlə qurulmuş dərsəd var.oxuduğunuz üçün sağolun
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Çər. Sen. 07, 2011 9:18 pm

Elə də çətin deyil. Çətini işə başlamaqdır...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Çər. Sen. 07, 2011 6:30 pm

bilirsinizmi hazırlamağa çalışmaq olar ancaq adam əvvəlcə həyəcanlanır ki,birdən alınmaz.ancaq yaşım az olsa da keçdiyim kurslarda fəallığımı yüksək qiymətləndirirlər
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Cavab   Çər. Sen. 07, 2011 10:45 am

Blum taksanomiyasının mərhələlərinə uyğun bir dərs modeli hazırlaya bilərsinizmi? Köməklik edərəm...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
ulker



İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 27
Şəhər/ölkə : BAKI

Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Ç.a. Sen. 06, 2011 9:26 pm

Məzmun standartları bildiyimizə görə bilik və fəaliiyətə ayrılır.psixomotor bacarıqlar blum taksanomiyasına görə aşağıdakılara ayrılır:
hissetmə
hazırolma
təqlidetmə
mexanizmi müəyyənləşdirmə
mükəmməl icra
uyğunlaşma
yaradıcılıq
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax
Admin
Admin


İsmarıc sayı : 185
Xal : 305
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax

Yeni mövzuMövzu: Blum taksanomiyası   Ç.a. Sen. 06, 2011 9:44 am

Məşhur Blum taksanomiyası və onun üstün cəhətləri...
Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
İstifadəçi mə`lumatlarına bax http://inf-math.narod.ru
Sponsored content




Yeni mövzuMövzu: Geri: Blum taksanomiyası   Bugün 4:06 am

Əvvələ qayıt Aşağa gitmek
 
Blum taksanomiyası
Əvvəlki mövzu Sonrakı mövzu Əvvələ qayıt 
1 səhifə (Cəmi 1 səhifə)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.
TƏHSİL FORUMU :: Təhsil və pedaqogika-
Keç: