Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
+8
serkerde
Firengiz.
muellime10
Zulya92
agabala1993
Mehriban777
ulker
Admin
12 posters
- bənövşə
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 14/07/14
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
B.e. İyul 14, 2014 7:01 pm
Zəhmət olmasa imtahanda kurikulumdan hansı suallar düşür yazardız
- kerimli-malik
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 4
Kayıt tarihi : 09/06/14
salam adim Malik. kimya muallimi. Mene zehmet olmasa muellimlerin ise qebulu ucun dusen kurikulum suallardan gonderesiniz. diqqetinize gore saq olun
B.e. İyun 16, 2014 8:48 pm
ulker yazıb:hal hazırda mən də 1ci sinifdə işləyirəm.formativ qiymətləndirmə müəllimlərin yaralı yeridir.ancaq mənə asan gəlir .bəlkə də işimi sevdiyimdəndir.istifadəçilərə də nəsə lazım olsa bir yoldaş kimi hazıram
- gulh
- İsmarıc sayı : 8
Xal : 10
Kayıt tarihi : 29/10/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
B. Fev. 23, 2014 10:03 pm
cox tessekur edirem melumat ucun lutfen qiymetlendirmenin novleri haqda yazardiz cox sag olun
- aygun.93
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 23/02/14
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
B. Fev. 23, 2014 6:16 pm
salam mene 6ci sinif ucun summative aid icmal lazimdi xais komek edin mene
- gulh
- İsmarıc sayı : 8
Xal : 10
Kayıt tarihi : 29/10/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
Çər. Yan. 15, 2014 1:05 am
slam ulker xanim sizdeen xais edirem mene kuruklumun novleri ve feal telim haqda yazasiz teessekkurrrrrrrulker yazıb:hal hazırda mən də 1ci sinifdə işləyirəm.formativ qiymətləndirmə müəllimlərin yaralı yeridir.ancaq mənə asan gəlir .bəlkə də işimi sevdiyimdəndir.istifadəçilərə də nəsə lazım olsa bir yoldaş kimi hazıram
- serkerde
- İsmarıc sayı : 4
Xal : 4
Kayıt tarihi : 13/07/13
Şəhər/ölkə : baki
teshekkur
Ç.a. Avq. 06, 2013 3:36 pm
salam.deyerli melumatlara gore Allah komeyiniz olsun
- Firengiz.
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 13/07/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
Çər. İyul 17, 2013 9:14 pm
Axsaminiz xeyir. Yeni kurikulum testleri var burda?
- muellime10
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 02/07/13
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : Baki
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
Çər. İyul 03, 2013 11:36 am
Tehsil Forumu men kurikuluma aid dersliyi nece elde ede bileremm ve ya audi format varsa internetde zehmet olmasa deyerdiniz.
- Zulya92
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 13/06/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
C.a. İyun 13, 2013 1:17 pm
umumiyetce imtahanda nelerden dusur onu bilmek isterdim
- Zulya92
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 13/06/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
C.a. İyun 13, 2013 1:15 pm
Mene ingilis dilinden dusen testler lazimdi o haqda umumiyetce hansi kitabdan oxuya bilerem xahis edirem komek edin
- agabala1993
- İsmarıc sayı : 2
Xal : 2
Kayıt tarihi : 05/04/13
pedoqogika
Ş. Apr. 06, 2013 10:59 am
Salamun aleykum . Mənə Pedaqogikadan movzular lazimdi admin. Saytda movzularim var idi amma yukleme verende sehv cixir. Olari mene gondere bilersiz? Movzular: Bizansda terbiye ve tehsil, Bizansda pedaqoji fikir. tecili lazimdi
- Mehriban777
- İsmarıc sayı : 1
Xal : 1
Kayıt tarihi : 29/03/13
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
C. Mar. 29, 2013 3:24 pm
salam
- ulker
- İsmarıc sayı : 76
Xal : 84
Kayıt tarihi : 06/09/11
Yaş : 34
Şəhər/ölkə : BAKI
Geri: Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
C. Noy. 16, 2012 10:09 pm
hal hazırda mən də 1ci sinifdə işləyirəm.formativ qiymətləndirmə müəllimlərin yaralı yeridir.ancaq mənə asan gəlir .bəlkə də işimi sevdiyimdəndir.istifadəçilərə də nəsə lazım olsa bir yoldaş kimi hazıram
- AdminAdmin
- İsmarıc sayı : 186
Xal : 308
Kayıt tarihi : 03/08/10
Yaş : 41
Şəhər/ölkə : Azerbaycan,Yevlax
Kurikulumda məktəbdaxili qiymətləndirmə
Ş. İyul 21, 2012 12:24 pm
Məktəbdaxili qiymətləndirmə milli kurikulumun məzmun standartlarına əsaslanır, şagird nailiyyətlərinin və irəliləyişlərinin monitorinqinə, şagirdin fəaliyyətinin təhsil standartlarına uyğunluğunun müəyyənləşdirilməsinə və ümumtəhsil pillələri üzrə buraxılış imtahanlarının aparılmasına xidmət edir. Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi standartları gözlənilməklə təlimin/tədrisin təkmilləşdirilməsi üçün qarşıya məqsədlər qoyur, onlara nailolma istiqamətində əldə edilən irəliləyişləri qiymətləndirir, məktəblərin, qrupların və fərdlərin fəaliyyətlərinin monitorinqini həyata keçirərək nəticələr arasında müqayisələr aparır. Məktəbdaxili qiymətləndirmənin üç növü var:
• Holistik qiymətləndirmə sxemi sürətli qiymətləndirmədir, təlim prosesində məqsədlərə görə müəyyən olunmuş bacarıqların ayrı-ayrılıqda qiymətləndirilməsi yolu ilə şagirdin inkişaf səviyyəsinin qısa müddətdə ümumi şəkildə dəyərləndirilməsidir.
• Analitik qiymətləndirmə sxemi şagirdlər üçün nəzərdə tutulan konkret bacarıqların müəyyən olunmuş uzun müddət ərzində ardıcıl izlənilməsi və qiymətləndirilməsidir.
1. Diaqnostik2. Formativ
3. Summativ
Diaqnostik:
Fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsinin qiymətləndirilməsidir. Məktəbdaxili qiymətləndirmənin bu növünün əhəmiyyəti ondan ibarətdir ki, şəraitə görə təlim məqsədləri və strategiyalarında çevik dəyişikliklər aparılmasına imkan yaradır. Eləcə də, şagirdlərin maraq dairəsi, dünyagörüşü, yaşadığı mühit haqqında məlumat almağa imkan verir.Diaqnostik qiymətləndirmənin müxtəlif metodları mövcuddur ki, bu səhifədə siz onlardan bəzi nümunələrlə tanış ola bilərsiniz:
• Müsahibə
• Söhbət
• Müşahidə
• Tapşırıqlar
• Valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq
Fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsinin qiymətləndirilməsidir. Məktəbdaxili qiymətləndirmənin bu növünün əhəmiyyəti ondan ibarətdir ki, şəraitə görə təlim məqsədləri və strategiyalarında çevik dəyişikliklər aparılmasına imkan yaradır. Eləcə də, şagirdlərin maraq dairəsi, dünyagörüşü, yaşadığı mühit haqqında məlumat almağa imkan verir.Diaqnostik qiymətləndirmənin müxtəlif metodları mövcuddur ki, bu səhifədə siz onlardan bəzi nümunələrlə tanış ola bilərsiniz:
• Müsahibə
• Söhbət
• Müşahidə
• Tapşırıqlar
• Valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq
Formativ:
Təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsinin qiymətləndirilməsidir. Formativ qiymətləndirmə müəyyən edilmiş sxemlər üzrə aparılır. Bu qiymətləndirmə tədris prosesinin düzgün istiqamətləndirilməsini və səmərəliliyini təmin edir, şagirdlərin təlim ehtiyaclarının öyrənilməsinə imkan yaradır və şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənilməsini təmin edir. Formativ qiymətləndirmənin aşağıdakı üsullrı var:
• Müşahidə
• Şagirdlərin şifahi cavabları
• Şagirdlərin yazı işləri
• Test tapşırıqları
Təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsinin qiymətləndirilməsidir. Formativ qiymətləndirmə müəyyən edilmiş sxemlər üzrə aparılır. Bu qiymətləndirmə tədris prosesinin düzgün istiqamətləndirilməsini və səmərəliliyini təmin edir, şagirdlərin təlim ehtiyaclarının öyrənilməsinə imkan yaradır və şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənilməsini təmin edir. Formativ qiymətləndirmənin aşağıdakı üsullrı var:
• Müşahidə
• Şagirdlərin şifahi cavabları
• Şagirdlərin yazı işləri
• Test tapşırıqları
Formativ qiymətləndirmə iki sxem üzrə həyata keçirilir:
• Holistik qiymətləndirmə sxemi sürətli qiymətləndirmədir, təlim prosesində məqsədlərə görə müəyyən olunmuş bacarıqların ayrı-ayrılıqda qiymətləndirilməsi yolu ilə şagirdin inkişaf səviyyəsinin qısa müddətdə ümumi şəkildə dəyərləndirilməsidir.
• Analitik qiymətləndirmə sxemi şagirdlər üçün nəzərdə tutulan konkret bacarıqların müəyyən olunmuş uzun müddət ərzində ardıcıl izlənilməsi və qiymətləndirilməsidir.
Summativ:
Təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətlərin qiymətləndirməsidir. Summativ qiymətləndirmə məzmun standartlarının mənimsəmə səviyyəsinin etibarlı göstəricisidir. Summativ qiymərləndirmənin üç növü var: şifahi təqdimatlar, testlər və nailiyyətlərin nümayişi.
Kurikulumların tətbiqinin müxtəlif mərhələlərində şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi üçün hazırlanacaq summativ qiymətləndirmə vasitələri portalımıza daxil ediləcək.
Təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətlərin qiymətləndirməsidir. Summativ qiymətləndirmə məzmun standartlarının mənimsəmə səviyyəsinin etibarlı göstəricisidir. Summativ qiymərləndirmənin üç növü var: şifahi təqdimatlar, testlər və nailiyyətlərin nümayişi.
Kurikulumların tətbiqinin müxtəlif mərhələlərində şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi üçün hazırlanacaq summativ qiymətləndirmə vasitələri portalımıza daxil ediləcək.
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdakı ismarıclara cavab verə bilməzsiniz.
|
|